lördag 10 maj 2014

Bloggen Baka och smaka är nu skapad!

Jag har sedan tidigare en blogg, Alla kan sy, där alla kan läsa om mitt syintresse som under 2013 blev en del av ett företagande med en webshop.

Jag har, utöver mitt sy/virk/stick/pysselintresse, ett stort intresse för att baka och laga mat. Det behöver inte vara avancerat, bara gott, för min del. Jag tänker att den här bloggen kommer att bli min virtuella bakbok/kokbok. Där jag vet ursprung på recepten, kommer jag att skriva det. Står det inget, är det recept jag haft i många år, eller fått från vänner och bekanta sedan innan denna blogg startades, och recepten är då från min receptbok hemma.

Jag hoppas att ni som hittar hit, hittar någon inspiration. Lämna gärna en kommentar, så hittar jag till er blogg/hemsida.

Bloggen heter Baka och smaka, även om min tanke är att den ska kunna täcka in all typ av matlagning som tillagas i familjen.

Nu börjar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar